انتقاد تند مجیدی از بازیکنان استقلال پس از توقف برابر سایپا، شرط عجیب بازیکن امید برای حضور در تیم بزرگسالان

به گزارش یزد بلاگ، فرهاد مجبدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی آبی پوشان مقابل سایپا به انتقاد از بازیکنان تیم پرداخت.

انتقاد تند مجیدی از بازیکنان استقلال پس از توقف برابر سایپا، شرط عجیب بازیکن امید برای حضور در تیم بزرگسالان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سایپا با تساوی یک - یک متوقف شد و به رده ششم جدول رده بندی سقوط کرد.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال که به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت، پس از بازی در رختکن تیم از خجالت بازیکنان درآمد و به انتقاد از عملکرد آنها پرداخت. سیاست مجیدی همواره حمایت از بازیکنان بوده، اما این بار سرمربی جوان استقلال انتقادهای تندی را علیه بازیکنان عنوان نمود. او در بخشی از صحبت هایش به بازیکنان گفت که بعضی از آنها نمی دانند پیراهن چه تیمی را بر تن نموده اند.

موضوع دیگر اینکه، کادر فنی استقلال خواستار یک بازیکن با استعداد از رده امیدها در تمرینات شده و قرار بود باشگاه با این بازیکن قرارداد ببندد، اما بازیکن مذکور گفت که باشگاه با مدیربرنامه هایش برای عقد قرارداد مذاکره کند. این مسئله باعث ناراحتی سرپرست تیم استقلال شد و گفت که حتی بازیکن بهترین هم باشد به دلیل اینکه چنین شرطی برای باشگاه مطرح نموده و قداست استقلال را زیر سوال برده دیگر او را نمی خواهند.

به گزارش خبرنگاران، ظاهرا اتفاقات گذشته در باشگاه استقلال و پر و بال دادن به بعضی مدیربرنامه ها باعث شده که بازیکنان با مطرح شدن نام شان برای عقد قرارداد شروطی مشخص نمایند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1618

به "انتقاد تند مجیدی از بازیکنان استقلال پس از توقف برابر سایپا، شرط عجیب بازیکن امید برای حضور در تیم بزرگسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند مجیدی از بازیکنان استقلال پس از توقف برابر سایپا، شرط عجیب بازیکن امید برای حضور در تیم بزرگسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید