اکبری: مشغول بازی در سریال رمضانی بچه مهندس 4 هستم

به گزارش یزد بلاگ، بازیگر سریال بچه مهندس 4 گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال بچه مهندس 4 هستم، فیلمبرداری این اثر همچنان ادامه دارد.

اکبری: مشغول بازی در سریال رمضانی بچه مهندس 4 هستم

به گزارش ، عبدالرضا اکبری، پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال مشغول بازی در سریال بچه مهندس 4 هستم، فیلمبرداری این اثر همچنان ادامه دارد و گروه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کارش ادامه می دهد.

وی درباره فیلمبرداری در شرایط کنونی کرونا اضافه نمود: به واقع همه می دانیم که شرایط بسیار سخت است، اما تمامی گروه خودشان را موظف می دانند که برای مردم سختی را به جان خریده و اثر را برای پخش در ماه رمضان امسال آماده نمایند، طبیعتا شرایط سخت است و ما سعی می کنیم تا با رعایت کامل اصول بهداشتی خطر را به کمترین میزان خود برسانیم.

بازیگر سریال معمای شاه درباره امکان پیروزیت این سریال اضافه نمود: تا اینجای کار فیلمنامه و ساخت اثر راضی نماینده بوده است، من فکر می کنم که داستان فصل چهارم بچه مهندس برای مخاطبان تازگی داشته و در نوع خودش جالب توجه است، مهمترین عامل در هر پروژه ای در ابتدا فیلمنامه است که خوشبختانه در خصوص بچه مهندس شاهد فیلمنامه محکم و منسجمی هستیم.

وی به همین دلیل ادامه داد: به شخصه احساس می کنم که مخاطبان فصل چهارم بچه مهندس را دوست داشته باشند، این سریال در فصول پیشین خود با استقبال روبرو شده است، سابقه خوب برای یک سریال اتفاق مهمی است و طبیعتا این اثر مورد پسند مخاطبان واقع شده که تا فصل چهارم کشیده شده است.

بازیگر سریال آنام در همین رابطه ادامه داد: در هر صورت همواره آثار مناسبتی با اقبال خوبی روبرو بوده است، مخصوصا این روز ها که کرونا شدت گرفته و مردم بیشتر در خانه می مانند این سریال می تواند اوقات خوبی را برای مخاطبان در ماه مبارک رمضان به همراه بیاورد، به طور کلی تلویزیون این روز ها وظیفه سنگینی را بر دوش دارد تا بتواند در شرایط تعطیلی جور سینما و تئاتر را یک تنه بکشد.

وی بازی در آثار مناسبتی را جذاب خواند و اضافه نمود: به واسطه استقبال همیشگی مردم از آثار مناسبتی اکثریت بازیگران حضور در آثاری که در اعیاد و یا مناسبت های خاص پخش می گردد را دوست دارند، سریال های ماه مبارک رمضان هم همینگونه است، زیرا مردم یک ماه یک اثر را دنبال می نمایند و به واسطه اینکه در لحظات افطار خانه هستند همواره وقتشان را با تماشای سریال های ماه رمضانی پر می نمایند که طی سال های گذشته شاهد نمونه های پیروز فراوانی در این زمینه بوده ایم.

اکبری درباره شرایط سینما و تئاتر در شرایط کرونایی گفت: بیشترین ضرر در میان اهالی هنر به تئاتری ها رسید، اهالی تئاتر سختی های فراوانی کشیدند و بیشتر از یکسال است که هیچ کاری انجام ندادند. معیشتشان به شدت دچار مشکل شده و متاسفانه از هیچ کجا هم حمایتی نمی شوند. شرایط سینما هم خوب نیست، بسیاری از سینما ها تعطیل شدند و این مشکل بعید است که به این زودی ها برطرف گردد. به نظر من در خوشبینانه ترین حالت شاهد شرایط عادی سینما و تئاتر در پاییز امسال خواهیم بود و زودتر از آن اتفاقی نخواهد افتاد.

منبع:میزان

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3790

به "اکبری: مشغول بازی در سریال رمضانی بچه مهندس 4 هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: مشغول بازی در سریال رمضانی بچه مهندس 4 هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید