باراک اوباما اولین گردهمایی حضوری را برای بایدن برگزار می نماید

به گزارش یزد بلاگ، در حالی که تنها دو هفته تا انتخابات نوامبر زمان مانده است، باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا امروز (چهارشنبه) برای شرکت در اولین کمپین حضوری 2020 به نفع جو بایدن به فیلادلفیا می رود.

باراک اوباما اولین گردهمایی حضوری را برای بایدن برگزار می نماید

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما در سال 2016 در همین مکان آخرین صحبت هایش را در تایید هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آن سال خطاب به هزاران تن مطرح نموده بود.

اکنون با پاندمی کرونا، باراک اوباما در جمع کوچکتری سخنرانی خواهد داشت و حامیان دموکرات ها صحبت های او را از رادیوی داخل خودروی خودشان می شنوند.

دموکرات ها در سالی که گردهمایی های عظیم خود را با تجمعات کوچک و مراسم هایی با رعایت فاصله اجتماعی جایگزین کردند، با چالشی برای ترغیب و جلب نظر رای دهندگان روبرو هستند. این در صورتی است که دونالد ترامپ و حزب جمهوری خواهش در این پاندمی چنین رویکردی نداشتند.

باراک اوباما از چهره های سرشناس دموکرات ها و سخنور قهاری است که ممکن است روی این اوضاع تاثیر بگذارد. دموکرات ها معتقدند که او بهتر از دیگران به جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات سوم نوامبر که سابقا معاون او بود، آشناست و همچنان یکی از مهمترین دارایی های این حزب در آخرین روزهای کارزار انتخاباتی است.

مایکل نوتر، شهردار سابق شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا گفت: خصوصا در فیلادلفیا، او خط پایانی است و همچنان چهره ای سرشناس و عظیم برای دموکرات ها به شمار می رود.

سفر اوباما به فیلادلفیا تاکیدی بر اهمیت ایالت چرخشی و مهم پنسیلوانیاست. شخص بایدن هم سفرهایی به این ایالت داشته است. چنانچه ترامپ در این ایالت بازنده گردد، راستا او برای پیروزی دوباره در انتخابات به شدت سخت می گردد. به گفته شهردار سابق فیلادلفیا، حضور باراک اوباما به تقویت صندلی کمپین بایدن یاری می نماید. ، ایسنا

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2477

به "باراک اوباما اولین گردهمایی حضوری را برای بایدن برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باراک اوباما اولین گردهمایی حضوری را برای بایدن برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید