آنالیز تاثیر طب سنتی چین در مقابله با کرونا

به گزارش یزد بلاگ، بعضی از مقامات بهداشتی چین براین باورند که طب سنتی چینی در مواردی به درمان مبتلایان به بیماری کووید-19 در این کشور یاری نموده است.

آنالیز تاثیر طب سنتی چین در مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران، محققان در بسیاری از کشورها به آنالیز داروهای موجود و تایید شده علمی رو آورده اند تا به روشی مناسب برای درمان یا ریشه کنی بیماری کووید-19 دست پیدا نمایند. در چین، بخشی از کوشش ها برای مقابله با این بیماری که به سرعت در دنیا شیوع پیدا نموده به کارگیری طب سنتی چینی بوده است.

دولت چین به تازگی گزارشی منتشر نموده که نشان می دهد طب سنتی چینی به درمان 92 درصد از بیماران مبتلا به کووید-19 در این کشور یاری نموده است. در این گزارش تاکید شده شش داروی سنتی به عنوان داروی موثر برای مقابله با این بیماری عمل نموده است.

در گزارش دولت چین در رابطه با داروهای سنتی موثر در درمان کووید-19 به دارویی اشاره شده که در سال 2009 به منظور مقابله با شیوع ویروس آنفلوآنزای H1N1 فراوری شده است.

در چین موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 گزارش شده که همین موضوع موجب شده تقاضا برای طب سنتی چینی افزایش پیدا کند. شورای دولتی چین برآورده نموده است صنعت بومی طب سنتی چینی تا سرانجام سال 2020 حدود 420 میلیارد دلار رشد می نماید.

محققان در کشورهای مختلف همچنان به دنبال تست و آنالیز روش درمانی موثر برای مقابله با بیماری کووید-19 هستند و به همین دلیل مقامات چین امیدوارند تا طب سنتی چینی را به کشورهای درگیر با همه گیری این بیماری معرفی نمایند.

به گزارش مدیکال دیلی، این درحالیست که هنوز شماری از کارشناسان سلامت در دیگر کشورها در خصوص بی خطر بودن داروهای سنتی تردید دارند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1595

به "آنالیز تاثیر طب سنتی چین در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تاثیر طب سنتی چین در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید