بررسی مسائل مردم در منطقه 21 شهرداری تهران

به گزارش یزد بلاگ، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار منطقه 21 تهران بر لزوم رفع مسائل منطقه تاکید کرد.

بررسی مسائل مردم در منطقه 21 شهرداری تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار منطقه 21 تهران بر لزوم رفع مسائل منطقه تاکید کرد.

در این دیدار حسن رحمانی شهردار منطقه 21 تهران با ارائه گزارشی از عملکرد این شهرداری در خدمت رسانی به مردم، استفاده از ظرفیت های کارخانجات و اماکن صنعتی در این منطقه برای ارائه خدمات به مردم تحت عنوان مسئولیت پذیری اجتماعی را مورد اشاره قرار داد.

الهیان نیز با اشاره به نارضایتی ساکنان منطقه از فعالیت شبانه فرودگاه مهرآباد، خواستار اقدام جدی شهرداری برای ممانعت از پرواز های شبانه هواپیما ها شد.

وی همچنین درخواست کرد در راستای افزایش سرانه فضای سبز، اماکن متروکه نظامی در منطقه به فضای عمومی و قابل استفاده برای شهروندان تبدیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در سرانجام، در خصوص پیگیری مطالبات شهرداری برای تسهیل امور شهروندان و رونق دریافت بخش صنعت، ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت های قانونی این مسائل هرچه سریع تر رفع شود.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2087

به "بررسی مسائل مردم در منطقه 21 شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی مسائل مردم در منطقه 21 شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید