بنا عزت دارد نازش را می خرند، چرا در کشتی قائم به یک نفر هستیم؟!

به گزارش یزد بلاگ، پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: بنا شخصیت زودرنجی دارد و باید خواسته هایش عملی گردد؛ اما در کشتی فرنگی هم ما تنها قائم به یک نفر شده ایم.

بنا عزت دارد نازش را می خرند، چرا در کشتی قائم به یک نفر هستیم؟!

محمد دلیریان در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من در جریان دلیل استعفای بنا نیستم و به وسیله رسانه ها آگاه شدم که از راهنمایی تیم ملی کشتی فرنگی استعفا نموده است. البته او دفعه اولش نیست که این کار را انجام می دهد، بارها در دوره های گذشته از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی استعفا نموده و مسئولان هر بار او را برای بازگشت قانع نموده اند.

وی اظهار کرد: به هر حال شخصیت زودرنجی دارد و با توجه به شرایطی هم که به وجود آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها نمی تواند کاری انجام دهد، به همین خاطر تصمیم گرفته در صورتی که با این شرایط موفقیتی به دست نمی آورد، مسئولیت کاری را هم بر عهده نگیرد.

پیشکسوت کشتی تأکید کرد: معمولاً هر زمانی که تیم موفقیتی کسب نمی کند، سرمربی باید جوابگو باشد و قطعاً با این شرایط طبیعی است که بنا نمی خواهد مسئولیت برعهده بگیرد. البته اگر فدراسیون شرایط را برای او فراهم کند و به خواسته هایش توجه داشته باشد، شاید دوباره به کار بازگردد اما این موضوع را هم بنا باید بداند که شرایط در ورزش ایران به این صورت است و شاید همه خواسته ها و نیازهای او تأمین نگردد. به همین خاطر اگر واقعاً قصد یاری به کشتی را دارد، با استعفاهای همیشگی اش خداحافظی کند و کار را دست بگیرد.

دلیریان گفت: بنا صندلی محبوبی در کشتی ایران دارد و من حتی یک بار هم در جلسات به او گفتم خدا به تو عزت داده و حالا نباید این قدر ناز کنی اما موضوعی که بارها آن را عنوان می کنم این است که چرا ما باید قائم به یک فرد باشیم؟ چرا نباید مربیان دیگری هم مانند بنا در کشتی داشته باشیم؟ هر چند که من معتقدم این نفرات حضور دارند اما دیده نمی شوند. مگر تیم با پازاج به قهرمانی جهان نرسید؟ مگر زمانی که اشکانی راهنمایی تیم را برعهده داشت به عنوان نایب قهرمانی نرسیدند؟ با این حال اکنون که به محمد بنا توجه ویژه ای داریم، باید به خواسته های او هم جامه عمل بپوشانیم و در حفظش کوشش کنیم.

وی گفت: فکر می کنم یکی از دلایل استعفای محمد بنا به خاطر عدم برگزاری اردوهای تیم ملی است، به هر حال سرمربیان تیم های ملی هم حق دارند. چندین ماه است که اردوها تعطیل شده و حالا که قرار است ملی پوشان به صورت محدود در اردو حاضر شوند باید تعداد روزهای اردو را زیاد نمایند تا بعد از مدت ها بلاتکلیفی، کشتی گیران و مربیان بتوانند تمرینات را پیگیری نمایند. وقتی این شرایط فراهم نمی گردد، در نتیجه دلخوری و ناراحتی هم به وجود می آید. من نمی دانم الان چطور می خواهند لیگ کشتی را برگزار نمایند؟ مسئولان فدراسیون می توانند تست کرونا از ملی پوشان بگیرند و به صورت محدود چند روز متوالی اردو را برای آنها برگزار نمایند.

دلیریان مطرح نمود: البته با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در کل جهان به وجود آورده است، من بعید می دانم المپیک برگزار گردد. در یک نظرسنجی که از مردم ژاپن اجرا شده بود حتی آنها هم خودشان تمایل به برگزاری المپیک نداشتند. 75 درصد مردم ژاپن خواستار عدم برگزاری المپیک هستند و فکر می کنم برگزاری المپیک در هاله ای از ابهام باشد.

4057/

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2209

به "بنا عزت دارد نازش را می خرند، چرا در کشتی قائم به یک نفر هستیم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا عزت دارد نازش را می خرند، چرا در کشتی قائم به یک نفر هستیم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید