تائید شد؛ فیفا و Afc پرونده شکایت از ایرانی ها را می بینند، می خندند!

به گزارش یزد بلاگ، تا همین چند وقت پیش در فضای مجازی شوخی می کردند به خاطر حجم بالای پرونده های شکایتی خارجی ها علیه ایران وقتی پرونده جدیدی به فیفا و Afc می رسد آن ها می خندند.

تائید شد؛ فیفا و Afc پرونده شکایت از ایرانی ها را می بینند، می خندند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شوخی شوخی جدی شد! تا همین چند وقت پیش در فضای مجازی شوخی می کردند که به خاطر حجم بالای پرونده های شکایتی خارجی ها علیه ایران وقتی پرونده جدیدی به فیفا و Afc می رسد آنها می خندند و می گویند این هم که به نفع خارجی هاست. امروز روزبه وثوق احمدی عضو سابق کمیته انضباطی afc و یکی از 21 وکیل مورد تائید فیفا این مسئله را تائید کرد! او در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه گفت: بله متاسفانه همینطور است! وثوق احمدی مصداق آورد و اضافه نمود: من 4 سال عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا بودم.

زمانی که شما یک تخلف را متعدد انجام می دهید، مثلا یک موضوع ساده که در بلیت فروشی شماره صندلی باید روی بلیت باشد و زمانی که برای بار سوم و چهارم و پنجم پرونده می آید این لبخند تلخ شکل می گیرد که چرا مدیران از تجربه های قبلی استفاده نمی کنند؟ به نوعی مسئولان Afc هر سال منتظرند که این پرونده از سمت ایران به دست شان برسد!

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 557

به "تائید شد؛ فیفا و Afc پرونده شکایت از ایرانی ها را می بینند، می خندند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تائید شد؛ فیفا و Afc پرونده شکایت از ایرانی ها را می بینند، می خندند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید