تارتار: مقابل آلومینیوم محکوم به پیروزی هستیم، هیچ پیشنهادی ندارم

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار با آلومینیوم اراک از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و باید در این مسابقه به پیروزی برسیم.

تارتار: مقابل آلومینیوم محکوم به پیروزی هستیم، هیچ پیشنهادی ندارم

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری آنلاین قبل از دیدار با آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد و با توجه به اینکه در زمین خودمان برگزار می شود، اگر بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم شرایط مان در جدول خوب می شود. درست است که اول فصل هستیم و جدول شکل کاذبی دارد، اما امتیازات نیم فصل اول به ادامه مسابقات در نیم فصل دوم کمک کند.

وی افزود: آلومینیوم را رسول خطیبی به لیگ برتر آورده و تیمش را می شناسد و به آن اشراف دارد. او توانسته آلومینیوم را تقویت کند. آقا رسول در تیم بستن خوب عمل می کند و جزو مربیان خوب ما است و برایش آرزوی موفقیت می کنم، اما محکوم به پیروزی هستیم. باید با تلاش مضاعف و سختی کشیدن به این هدف برسیم. باید باهوش باشیم و غافلگیر نشویم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد عدم استفاده از مهدی شریفی در ترکیب تیمش یادآور شد: شریفی در هفته های گذشته دچار ویروس کرونا شده بود. مشکلاتی نیز برای دریافت ITC داشت که حل نشده است. بازیکنان دیگر هستند و تلاش می کنند. در فوتبال کاری به اسم ها نداریم و هر کسی آماده باشد، بازی می کند. شریفی جزو بازیکنان خوب است که می تواند به ما کمک کند.

تارتار در واکنش به این سوال که گفته بود پیکان با شرایطی که دارد، به تفکراتش نمی خورد و کنار رفت، اما تا امروز خوب نتیجه گرفته است، گفت: زمان کمی داشتیم و 70،80 درصد تیم را من نبسته بودم. باشگاه استعفای من را قبول نکرد و با تمام وجود ایستادم و کار کردم. سعی کردم فلسفه کاری ام را تغییر دهم . الان مهم این است که از کورس عقب نمانیم. کاری هم به بالای جدول نداریم . مجبوریم نتیجه گرا باشیم، چرا که به بازی زیبا امتیاز نمی دهند. مهم نتیجه است و مجبوریم تفکرات خود را با داشته های مان پیش ببریم.

وی درباره اینکه منظورش از عقب نماندن از کورس قهرمانی کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: هیچ قولی به باشگاه نداده ام. بازی به بازی جلو می رویم، با این تفکر که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. اگر در هر بازی با تفکر فینال جلو برویم می توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا بازی های لیگ کم گل است، مطرح نمود: طبیعی است. تیم ها به گونه ای بسته شده اند که 50 درصد، در یک سطح هستند و 50 درصد دیگر زورشان زیاد است و برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا می جنگند. حساسیت زیاد است و مربیان دوست ندارند شغل شان را از دست بدهند و محتاط عمل می کنند. از طرفی، مهاجمان خوب ما ترانسفر می شوند و بازیکن خارجی هم طبق قانون نمی توان جذب کرد. تیم ها هر سال بازیکن خارجی می آوردند، اما امسال نمی توانند بازیکن بگیرند.

تارتار در واکنش به پرتاب های بلند نادر محمدی و اینکه ظاهرا تبدیل به تنها تاکتیک پیکان شده است، گفت: جواب این سوال را قبلاً داده ام. هر مربی بر اساس داشته هایش پیش می رود. هر مربی که نادر محمدی را داشته باشد و بگوید از اوت های بلند او استفاده نمی کند، صد در صد دروغ گفته است. از توانایی های بازیکن باید به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: زمانی که علیرضا بیرانوند شروع مجددهایش را بلند انجام می داد، همه مات و مبهوت مانده بودند و به به و چه چه کردند و جهانی شد. پرتاب اوت محمدی چند وقت دیگر عادی می شود و تیم ها راهکاری برای مقابله با این تاکتیک به کار می گیرند. سعی می کنیم در کنار این تاکتیک از تاکتیک های دیگر نیز استفاده کنیم.

سرمربی پیکان درباره فاصله کم امتیازات تیم ها در جدول شرح داد: جدول کاذب است و از الان نمی توان جایگاه تیم ها را مد نظر قرار داد. هفت هشت هفته دیگر می توان درباره جایگاه تیم ها نظر داد.

تارتار در واکنش به مذاکره باشگاه تراکتور تبریز با او و درخواست دو میلیاردی پیکان برای صدور رضایت نامه اش گفت: هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی ندارم. یک روز صحبت از تراکتور است و یک روز مس رفسنجان و تمرکز مربیان از بین می رود. تمرکزم روی پیکان است و می خواهیم نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم تا جایگاه مناسبی داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2947

به "تارتار: مقابل آلومینیوم محکوم به پیروزی هستیم، هیچ پیشنهادی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: مقابل آلومینیوم محکوم به پیروزی هستیم، هیچ پیشنهادی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید