(تصاویر) کوره سوزاندن اجساد کرونایی

به گزارش یزد بلاگ، افزایش شمار قربانیان کرونا در سوئیس منجر به افزایش فعالیت کوره سوزندان اجساد کرونایی در زوریخ شده است.

(تصاویر) کوره سوزاندن اجساد کرونایی

به گزارش خبرنگاران، در سوئیس با جمعیت 8.6 میلیون نفری تا به امروز 500 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از 8200 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

در یک کوره مرده سوز در منطقه وینترتور در نزدیکی زوریخ فقط در این ماه 500 جسد سوزانده شده است. در ماه دسامبر نیز 860 جسد در کوره ها سوزانده شد.

افزایش قربانیان منجر شده که کارکنان کوره های جسد سوزی اضافه کاری نموده و همچنین روز های شنبه که تعطیل هستند نیز در محل کار حاضر شوند.

در زوریخ حدود 90 درصد قربانیان کرونا در کوره سوزانده می شوند. تابوت ها در سه اتاق سرد نگهداری می شوند و در یکی از اتاق ها نیز خانواده و بستگان فرد قربانی با او وداع می نمایند.

پس از اینکه جسد سوزانده شد خاکستر افراد در ظروف سفالی به خانواده اش تحویل داده می گردد. خانواده فرد نیز خاکستر را به قبرستان ها برده و دفن می نمایند.

رولف اشتاینمن 58 ساله که از 9 سال پیش تا به امروز در دفتر تشییع جنازه زوریخ فعالیت می نماید گفته که برای اعضای خانواده مهم است که با جسد خداحافظی نمایند. ما می دانیم که زندگی به انتها می رسد، اما این شغل باعث می گردد نسبت به آنچه در زندگی داریم فروتن و قدردان باشیم.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3260

به "(تصاویر) کوره سوزاندن اجساد کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) کوره سوزاندن اجساد کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید