تعداد مبتلایان به کرونا در اوکراین از 128 هزار نفر گذشت

به گزارش یزد بلاگ، با وخامت شرایط شیوع ویروس کرونا در اوکراین که از قبل پیش بینی شده بود، شمار افراد آلوده در این کشور به بیش از 128 هزار نفر رسیده و تا به امروز بیش از 2700 نفر جان خود را از دست داده اند.

تعداد مبتلایان به کرونا در اوکراین از 128 هزار نفر گذشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، مرکز نظارت بر گسترش ویروس کرونا در شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین خاطرنشان کرد که تعداد موارد جدید کشف شده از عفونت کووید-19 در این کشور طی یک روز گذشته 2 هزار و 430 مورد افزایش یافته است. علاوه بر این، طی این مدت در کشور، رکورد دیگری نیز ثبت شده و 54 بیمار جان خود را از دست دادند. در عین حال، 859 نفر از بیماران بهبود یافته اند.

بر اساس این اطلاعات، تعداد کل مبتلایان در اوکراین، از ابتدای شیوع عفونت ویروس کرونا در صبح روز پنجشنبه، سوم سپتامبر (13 شهریور ماه) به 128 هزار و 228 نفر رسیده است. از این تعداد، 59 هزار و 676 بیمار بهبود یافته و در این مدت، 2 هزار و 710 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

این ستاد یادآور شد، در حال حاضر در اوکراین، 65 هزار و 842 فرد مبتلا به عفونت کرونا، همچنان در حال درمان هستند.

یک روز قبل و در تاریخ دوم سپتامبر (12 شهریور)، 2 هزار و 495 مورد جدید عفونت و 51 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا ثبت شده است.

از اواسط ماه آگوست، فرایند رو به افزایش موارد آلودگی به ویروس کرونا در اوکراین شروع شد. ویکتور لیاشکو، پزشک ارشد وزارت بهداشت این کشور در اوایل آگوست وخامت شیوع ویروس کرونا در اوکراین را پیش بینی نموده بود.

مقامات کی یف هشدار داده اند، این امکان وجود دارد که تعداد موارد ابتلا به 400 هزار نفر و تعداد قربانیان به 4 هزار نفر برسد. با توجه به این شرایط و نگرانی از افزایش شیوع ویروس کرونا، مسئولان اوکراینی بار دیگر مرزهای کشور به روی ورود اتباع خارجی را بسته اند.

طبق اقدامات پیش گیرانه دولت، از آخر ماه آگوست تا آخر ماه سپتامبر (10 شهریور الی 11 مهر ماه)، فقط خارجیانی که اجازه اقامت دارند، همچنین اعضای هیئت های نمایندگی بین المللی و بشردوستانه و مسافران ترانزیت می توانند وارد خاک اوکراین شوند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2147

به "تعداد مبتلایان به کرونا در اوکراین از 128 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در اوکراین از 128 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید