فراوری 97 درصد داروی مورد احتیاج کشور افتخار کوچکی نیست

به گزارش یزد بلاگ، شانه ساز گفت:فراوری 97 درصد دارو های مورد احتیاج جامعه افتخار کوچکی نیست که این مهم توسط داروسازان اجرا شده است.

فراوری 97 درصد داروی مورد احتیاج کشور افتخار کوچکی نیست

به گزارش خبرنگار ،محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه 5 شهریور سالروز میلاد محمد بن زکریا رازی روز داروساز نامگذاری شده است، گفت:به دلیل تقارن شیوع ویروس کرونا با این روز امکان تکرار مراسم و بزرگذاشت سال های گذشته وجود ندارد، به همین دلیل ما به وسیله فضای مجازی سعی می کنیم عرض تبریک و تشکر خودمان را به گوش همکارانمان برسانیم.

او در ادامه گفت: داروسازان در کشور صندلی ویژه ای در رشد و ارتقاء رتبه علمی کشور دارند که این موضوع مورد توجه افراد نخبه جامعه است و مورد عنایت دوستانی است که به صندلی علمی توجه می نمایند و می دانند داروسازی توانسته صندلی ویژه ای داشته باشد. در بُعد فراوری هم صندلی داروسازی کشور درپرداختن و جامعه عمل پوشاندن به سیاست های مالی مقاومتی یک نقش برجسته و درخشانی دارد. فراوری 97 درصد دارو های مورد احتیاج جامعه افتخار کوچکی نیست که این مهم توسط داروسازان صورت گرفته است.

شانه ساز گفت:برای درمان کرونا هر دارویی که در جهان مطرح و کاندیدا گردد، داروسازان می توانند به سرعت آن را در کوتاهترین زمان در داخل فراوری نمایند که این بیانگر حس مسئولیت و توانمندی علمی است که سال ها برای آن کوشش نموده اند. امیدوارم این ویروس منحوس تمام گردد و همه به زندگی عادی خود برگردند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2040

به "فراوری 97 درصد داروی مورد احتیاج کشور افتخار کوچکی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 97 درصد داروی مورد احتیاج کشور افتخار کوچکی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید