ثبت فهرست جدیدی از علائم کرونا توسط پزشکان ژاپنی

به گزارش یزد بلاگ، وزارت بهداشت ژاپن امروز پنجشنبه فهرست 13 مورد علائم ابتلا به ویروس کرونا که برخی از آنها جدید هستند را منتشر و خاطرنشان کرد شخصی که این علایم را داشته باشد باید فورا با یک کارشناس پزشکی مشورت کند.

ثبت فهرست جدیدی از علائم کرونا توسط پزشکان ژاپنی

شبکه خبری ان. اچ. کی، این فهرست برای بیمارانی تهیه شده است که علائم خفیفی دارند و در مراکز معین شده و یا در منازل خود در حال بهبود هستند.

این فهرست شامل رنگ پریدگی صورت، کبودی لب ها، مسائل تنفسی از قبیل درد سینه، ناتوانی از دراز کشیدن و تنها قادر بودن به تنفس در حالت نشسته و بالا و پائین افتادن شانه ها هنگام نفس کشیدن است.

وزارت بهداشت ژاپن می گوید: بیماران و خانواده های آنها باید دو بار در روز این فهرست را چک نمایند.

این وزارتخانه اضافه نموده است: در صورت ظاهر شدن هر کدام از این علائم، کسانی که در منزل در حال بهبود یافتن هستند باید فورا با مسئولان مربوط در شهرداری تماس بگیرند کسانی هم که در هتل ها هستند باید پرستاران حاضر در محل را صدا نمایند.

انتشار این گزارش در حالی است که دولت ژاپن در حال آنالیز تمدید شرایط اضطراری در کشور که بخاطر دنیاگیر شدن ویروس کرونا اعمال شده بود، برای حدود یک ماه دیگر است این شرایط اضطراری قرار است چهارشنبه آینده سرانجام یابد.

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن در نشست کمیسیون بودجه مجلس سنا گفت: این پرسش هنوز باقی است که آیا سرانجام دادن به شرایط اضطراری در روز ششم ماه مه امکان پذیر است یا خیر، که ظاهرا هنوز بعید به نظر می رسد.

وی در خصوص درخواست ها برای تغییر زمان شروع سال تحصیلی در ژاپن هم گفت: هنگامی که دولت تغییر یا عدم تغییر شروع سال تحصیلی از ماه آوریل به سپتامبر را در نظر بگیرد گزینه های مختلفی را هم آنالیز خواهد نمود.

برخی از استانداران و احزاب مخالف به دلیل طولانی شدن تعطیلی مدارس در بحبوحه شیوع ویروس کرونا می خواهند که شروع سال تحصیلی به ماه سپتامبر موکول گردد.

آبه توضیح داد که از اینکه برخی از افراد خواستار دوراندیشی و احتیاط هستند مطلع است و مایل است گزینه های مختلف را آنالیز کند.

داده های گردآوری شده توسط دانشگاه آمریکایی جانز هاپکینز نشان می دهد تعداد موارد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا تا امروز پنجشنبه در دنیا از مرز سه میلیون و 222 هزار نفر گذشته است.

در ژاپن نیز تا کنون 13 هزار و 965 تن به کرونا مبتلا شده و 425 تن هم جان باخته اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا رااینجابخوانید

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1173

به "ثبت فهرست جدیدی از علائم کرونا توسط پزشکان ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت فهرست جدیدی از علائم کرونا توسط پزشکان ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید