خبرنگاران دمای زنجان فرایند افزایشی دارد

به گزارش یزد بلاگ، زنجان - خبرنگاران - کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در واپسین روزهای فصل پاییز، دمای این استان با افزایش نسبی روبرو شده است.

خبرنگاران دمای زنجان فرایند افزایشی دارد

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: فرایند افزایش دما طی امروز و فردا /سه شنبه و چهارشنبه/ اتفاق می افتد و بر اساس پیش بینی های اجرا شده، این افزایش در این روزهای سرد پاییزی زنجان به میزان 2 تا چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی گفت: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه و شهرهای سجاس و قیدار با میزان دمای 5- درجه سانتیگراد سردترین نقطه این استان به ثبت رسیدند و چورزق در شهرستان طارم نیز با دمای 17+ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه این استان گزارش شد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را 1- درجه سانتیگراد گفت و با بیان اینکه این میزان در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت 2 درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد گفت: کمینه و بیشنه دما هوای این استان در مدت یاد شده سجاس 5- و 1-، قیدار 5- و 1-، خیرآباد 5- و 9، صائین قلعه 4- و 12، زرین رود 3- و 7، نیک پی 3- و 5، خرمدره 3- و 8، ابهر 3- و 7، پری 2- و 7، فرودگاه زنجان 2- و 7، گرماب 2- و 2، دانشگاه زنجان 2- و 9، فیله خاصه 2- و 6، حلب 2- و 2، باش قشلاق گرماب 2- و 2، زنجان 1- و 11، دندی 1- و 2، ماهنشان 1 و 5، گیلوان 2 و 16، چورزق 4 و 17 و آببر 5 و 13 درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای زنجان، امروز صبح قسمتی ابری و از ساعات بعدازظهر نیز افزایش ابر و مه آلودگی در برخی از مناطق استان را خواهیم داشت، شرح داد: از روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه نیز بارش برف و باران پیش بینی می شود که عمده این بارش ها روز چهارشنبه به ویژه مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان زنجان اتفاق خواهد افتاد.

سلطانی با بیان اینکه طی روزهای پنجشنبه و جمعه بارش ها به صورت پراکنده خواهد بود و احتمال وقوع کولاک و مه آلودگی هوا نیز وجود دارد، اضافه نمود: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی استان زنجان به ویژه محورهای کوهستانی و برفگیر را دارند تجهیزات ایمنی زمستانی ازجمله زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3014

به "خبرنگاران دمای زنجان فرایند افزایشی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دمای زنجان فرایند افزایشی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید