خبرنگاران مادران شهدا اسطوره های صبر و از خود گذشتگی هستند

به گزارش یزد بلاگ، تهران - خبرنگاران - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم گفت: مادران شهدا اسطوره های صبر و از خود گذشتگی در جامعه ما هستند.

خبرنگاران مادران شهدا اسطوره های صبر و از خود گذشتگی هستند

حمید علی صمیمی روز یکشنبه با حضور در منزل شهید اسماعیل شفیعی با حاجیه خانم طوبی سرآبادانی مادر گرانقدر این شهید والامقام ملاقات و از وی تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم در این ملاقات با تقدیر از صبر و ایثار خانواده شهید شفیعی گفت: با وجود این اسطوره های صبر و از خودگذشتگی و در سایه این فداکاری ها فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه شکل گرفت و امروز شاهد گسترش روحیه ایثارگری در جامعه هستیم.

وی با اشاره به نقش خانواده های معظم شهدا در انقلاب اسلامی اضافه نمود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا مقتدر و سربلند است و این دستاورد مرهون مادران و پدارنی است که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

شهید اسماعیل شفیعی 23 تیرماه 1361 در غرب بصره جاویدالاثر شد و پیکرش پس از مدتها در عملیات تفحص شناسایی و در قطعه 44 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

کوشش های مسئولان در جهت ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران باشد

مدیرکل بنیاد شهرستانهای تهران گفت: امروز یکی از مطالبات جدی ایثارگران عزیز در حوزه تعاون اشتغال فرزندانشان است و تمام کوشش ها و رایزنی های اجرا شده نیز برای ایجاد اشتغال این عزیزان اجرا شده است.

عبدالله مرتضوی صبح امروز یکشنبه با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با پروانه رضایی بختیاری مدیرکل این اداره ملاقات و راه های استفاده از ظرفیتهای خدمت رسانی به ایثارگران را آنالیز کرد.

در این ملاقات مرتضوی با قدردانی از کوشش های اجرا شده در جهت خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حوزه تعاون و رفاه اجتماعی، این کوششها را در راستای قدردانی از خانواده های شهدا یاد کرد و گفت: امروز یکی از مطالبات جدی ایثارگران عزیز در حوزه تعاون اشتغال فرزندانشان است و تمام کوشش ها و رایزنی های اجرا شده نیز برای ایجاد اشتغال این عزیزان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد شهرستانهای تهران اضافه نمود: بسیاری از ایثارگران در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات کارآفرین هستند و خودشان ایجاد اشتغال نموده اند که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1781

به "خبرنگاران مادران شهدا اسطوره های صبر و از خود گذشتگی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مادران شهدا اسطوره های صبر و از خود گذشتگی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید