خبرنگاران ناظم الشریعه: سومی فوتسال ایران در دنیا به تاریخ پیوست

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: اینکه ما در دوره قبلی توانستیم سوم دنیا شویم به تاریخ پیوست. همه باید از این تیم حمایت نمایند تا دوباره بتوانیم حضوری قدرتمند در جام دنیای داشته باشیم.

خبرنگاران ناظم الشریعه: سومی فوتسال ایران در دنیا به تاریخ پیوست

سیدمحمد ناظم الشریعه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال در کمپ تیم های ملی، گفت: با توجه به فشردگی لیگ برتر و شرایطی که وجود دارد، توانستیم از فیفادی استفاده نموده و اردوی تیم ملی را برگزار کنیم هرچند که قرار بود در فیفادی ملاقات تدارکاتی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بهترین های لیگ برتر را به اردو تیم ملی دعوت کردیم. در ابتدا سه بازیکن مصدوم داشتیم که برای تست به ایفمارک (مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) رفتند و اجازه تمرین به آنان داده نشد. بعد از آن هم تست کرونای یکی از بازیکنان مثبت اعلام شد و مجبور شدیم سه هم اتاقی او را نیز برای کم کردن احتمال شیوع این ویروس از اردو خارج کنیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: در این شرایط بازیکنان دعوت شده نباید پیش از انجام تست به اردو بیایند. به نظر من باید در اردوهای بعدی حضور بازیکنان را منوط به انجام تست کرونا 24 ساعت قبل از حضور در اردو کنیم تا احتمال این اتفاق را کاهش دهیم.

او در خصوص کیفیت اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا تعداد بازیکنان در اردو کم بود و کار کمی سخت شد. بازیکنانی که اردو را ترک کردند بازیکنان جوان و با انگیزه ای بودند اما متاسفانه شرایطی پیش آمد که نتوانند در اردو حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص زمان اتمام اردو، گفت: این اردو طبق برنامه روز سه شنبه به اتمام می رسد اما قصد داریم دوشنبه شب آن را به خاتمه برسانیم تا بازیکنان زودتر به خانه های خود بروند و در کنار خانواده هایشان باشند. قرار است یکشنبه بعد از ظهر نیز یک تست کرونا از بازیکنان و اعضای تیم ملی بگیریم تا آن ها با خیال راحت اردو را ترک نمایند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برنامه ای برای اردوی بعدی تیم ملی نداریم و باید ببینیم برنامه لیگ به چه شکل است. در خصوص ملاقاتهای تدارکاتی نیز، کمیته فوتسال در حال پیگیری است و ما در جریان آن نیستیم.

ناظم الشریعه در خصوص لغو چندباره جام ملت های فوتسال آسیا، گفت: باید قبول کنیم که جان انسان ها از همه موضوعات مهمتر و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز کار سختی است. میزبانی این رقابت ها کاری سخت و هزینه بر است اما در کل عقب افتادن آن نیز اتفاق خوبی نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام نمود: در حال حاضر مهم ترین موضوع این است که برای جام دنیای لیتوانی برنامه ریزی کنیم، چرا که این رقابت به طور قطع برگزار می گردد، همانطور که جام ملت های اروپا برگزار می گردد. جام دنیای دیگر شوخی نیست. اینکه ما در دوره قبلی توانستیم سوم دنیا شویم به تاریخ پیوست. همه باید از تیم ملی فوتسال حمایت نمایند تا دوباره بتوانیم حضوری قدرتمند در جام دنیای داشته باشیم.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3302

به "خبرنگاران ناظم الشریعه: سومی فوتسال ایران در دنیا به تاریخ پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناظم الشریعه: سومی فوتسال ایران در دنیا به تاریخ پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید