روسیه: باید از برجام حفاظت کنیم، اقدامات مخالفان باید محکوم گردد

به گزارش یزد بلاگ، فارس نوشت:ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در نشست خبری روزانه روز چهارشنبه گفت: روسیه مستمراً ضرورت محافظت از برجام در برابر حملات پرخاشگرانه آمریکا را مورد تأکی قرار می دهد.

روسیه: باید از برجام حفاظت کنیم، اقدامات مخالفان باید محکوم گردد

سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در ادامه گفت: برطرف اختلافات نیازمند کوشش های هماهنگ است نه فشار یا ستیزه جویی. اقدامات مخالفان برجام باید محکوم گردد.

وی افزود: ما هنوز از فرصت بازگشت به اجرای برجام بر اساس روندهای مورد توافق اولیه و دستیابی به اهداف عالی اولیه آن برخوردار هستیم. اما حفظ برجام و تضمین اجرای کامل قطعنامه 2231 شورای امنیت تنها بر اساس کوشش جمعی امکان پذیر است.

دونالد ترامپ وعده داده بود با خروج از برجام و پیگیری سیاست موسوم به کارزار فشار حداکثری ایران را به حضور پای میز مذاکره برای رسیدن به توافقی بهتر -به زعم او- مجاب خواهد نمود.

در حالی که بیش از 2 سال از این وعده می گذرد او در تحقق این هدف ناکام مانده و به همین دلیل به خصوص در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر از سوی گروه های مختلف در آمریکا آماج نقدها قرار گرفته است.

منتقدان ترامپ او را به نداشتن راهبرد در قبال ایران، تشدید بی مورد تنش ها با این کشور و جدا کردن جهت آمریکا از متحدانش متهم نموده اند.

311311

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1482

به "روسیه: باید از برجام حفاظت کنیم، اقدامات مخالفان باید محکوم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: باید از برجام حفاظت کنیم، اقدامات مخالفان باید محکوم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید