سوریه، شبه نظامیان وابسته به آمریکا انبارهای گندم الحسکه و قامشلی را غارت کردند

به گزارش یزد بلاگ، شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا موسوم به قسد با زور و تهدید، آسیاب های عمومی دو شهر حسکه و قامشلی در شمال سوریه را تصرف کردند و انبارهای گندم، آرد و سبوس مردم را غارت کردند.

سوریه، شبه نظامیان وابسته به آمریکا انبارهای گندم الحسکه و قامشلی را غارت کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، اقدامات ظالمانه شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در مناطق شمالی سوریه به ویژه منطقه الجزیره ادامه دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در جدیدترین اقدام، این شبه نظامیان با کنترل آسیاب های عمومی در شهرهای الحسکه و قامشلی واقع در شمال شرق سوریه، گندم، آرد و سبوس موجود در آنها را به سرقت بردند.

بر اساس این گزارش، شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا با زور و تهدید، آسیاب های عمومی این دو شهر را تصرف و انبارهای گندم، آرد و سبوس مردم را غارت کردند.

نیروهای قسد مورد حمایت آمریکا همچنین با تهدید رانندگان حمل گندم و آرد آنها را مجبور به بارگیری اقلام به سرقت رفته کردند.

سطم الهویدی یک عضو اداره بازرگانی استان الحسکه گفت که شبه نظامیان قسد آسیاب های عمومی قامشلی و الحسکه را پس از تصرف ، غارت کردند و موجودی انبارهای سه آسیاب را به سرقت بردند.

الهویدی اضافه نمود که شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا همچنین پایانه حمل و نقل شعبه غلات سوریه را در قامشلی تصرف کرده و خودروها، لوازم و وسایل یدکی موجود در آن را به سرقت بردند.

وی تاکید کرد: شبه نظامیان قسد، رانندگان را مجبور به تن دادن به دستورات خود از طریق تهدید به بازداشت و ربودن، کردند.

شبه نظامیان قسد با حمایت نظامیان آمریکایی، طی روزهای اخیر حملات و بازداشت های گسترده ای علیه مردم عشایر و قبایل القضاه، البوحسونی، الفاضل، الجحیش و السیاددر روستای تل الشایرو الدشیشه در جنوب استان الحسکه انجام دادند.

منابع وابسته به عشایر شمال سوریه می گویند که دلیل این بازداشت ها و ربایش ها، تسلیم کردن مردم قبایل عرب و ترساندن آنها پس از افزایش عملیات مقاومت مردمی عشایر و شرکت گسترده آنها در اعتراضات علیه نظامیان اشغالگر آمریکاست که نفت و گاز و آرد و گندم سوری ها را به سرقت می برند.

اهالی شهرهای قامشلی و الحسکه سوریه بارها در مخالفت با اقدامات شبه نظامیان عضو نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) که با هدف محدود کردن مردم و محاصره آنها انجام می شود، تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده اند.

شبه نظامیان قسد با همدستی نظامیان اشغالگر آمریکایی ، غلات، نفت و همه ثروت سوریه را به یغما می برند.

این شبه نظامیان در 27 ماه گذشته میلادی هم ساختمان شرکت برق الحسکه در کوی النشوه و نیز اداره کل غلات در کوی غویران و نیز مراکز دیگر در شهر حسکه وارد شده بودند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3540

به "سوریه، شبه نظامیان وابسته به آمریکا انبارهای گندم الحسکه و قامشلی را غارت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، شبه نظامیان وابسته به آمریکا انبارهای گندم الحسکه و قامشلی را غارت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید