شریعتمداری: فعالیت های پتروشیمی جم بر مجموعه صندوق بازنشستگی مشهود است

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه در آخرین جلسه فنی صبحگاهی مدیران شرکت پتروشیمی جم به صورت مجازی حضور یافت.

شریعتمداری: فعالیت های پتروشیمی جم بر مجموعه صندوق بازنشستگی مشهود است

به گزارش پتروشیمی جم؛ در جلسه فنی صبحگاهی مدیران پتروشیمی جم که به صورت مجازی برگزار گردید وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی، دکتر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و بازارنوی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی در جلسه حضور داشتند.

در این جلسه مجازی گزارش کاملی از فرایند فراوری و عملیات صنعتی این شرکت در سال 99 و همچنین کسب بیشترین رکوردهای فراوری در سال 99 ارائه شد.

شریعتمداری در ابتدای جلسه آثار فعالیت های پتروشیمی جم بر مجموعه صندوق بازنشستگی را مشهود و قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: باید به گونه ای عمل گردد که مدیران در کلیه سطوح وزارتخانه بدانند که آثار فعالیت خود و مجموعه تحت نظارتشان چه تحولی در زندگی قشر محترم و محجوب بازنشستگان کشور دارد.

وی نام گذاری سال 99 با عنوان سال جهش فراوری در متن تحریم های متعدد و تأثیر مخرب ویروس کرونا بر تمامی ابعاد ملی و جهانی را تصمیمی شجاعانه برشمرد که کشور را در راستا تازه برای پیشرفت و پویایی قرارداد.

در ادامه مدیریت ارشد شرکت پتروشیمی جم با ارائه گزارش فراوری و عملیات در سال 99 به کسب بیشترین رکورد فراوری محصولات شرکت همانند سال 98 اشاره نمود و گفت: در امسال ضمن شکستن رکورد فراوری سال 98، رکوردهای جدید و قابل ملاحظه ای نسبت به گذشته به ثبت رسید که این امر مهم حاصل کوشش و کار جمعی متخصصان، مدیران و کارکنان پتروشیمی جم است.

ثبت رکورد فراوری یک میلیون و 200 هزار تن اتیلن برای اولین بار که حدود 70 هزار تن از سال گذشته بیشتر بوده و تا سرانجام سال به یک میلیون و 220 هزار تومان می رسد.

همچنین برای اولین بار پتروشیمی جم از مرز 100 هزار تن فراوری بوتادین عبور کرد، درحالی که در سال قبل رکورد 89 هزار تن را زده بود.

در فراوری پلیمرها نیز این شرکت درخشش فوق العاده ای داشته است. فراوری HD در سال 98 برای اولین بار ظرفیت اسمی را پشت سر گذاشت و در فراوری PE نیز در سال 98 برای اولین بار رکورد 322 هزار تن را کسب کرد که این عدد در سال 99 به حدود 380 هزار تن رسیده است.

مدیرعامل پتروشیمی جم در ادامه اضافه کرد رکوردهای پتروشیمی در سال 98 و 99 در حالی به ثبت رسید که شاهد اعمال تحریم های متوالی، جنگ مالی، همه گیری ویروس کرونا و کاهش قیمت نفت بوده ایم.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3617

به "شریعتمداری: فعالیت های پتروشیمی جم بر مجموعه صندوق بازنشستگی مشهود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری: فعالیت های پتروشیمی جم بر مجموعه صندوق بازنشستگی مشهود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید