شناسایی شرکت قلّابی خرید و فروش ماشین ؛ با دستور قضائی پلمب شد

به گزارش یزد بلاگ، جاعلان عناوین دولتی با کوشش ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران که با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو 30 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری نموده بودند، دستگیر شدند.

شناسایی شرکت قلّابی خرید و فروش ماشین ؛ با دستور قضائی پلمب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، هفته گذشته خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی شرکتی دریافت شد که آنالیز اولیه نشان از این داشت، دو فرد که مدعی سمت در دستگاه های دولتی هستند با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو با استفاده از سربرگ های جعلی مبالغی را از شهروندان به بهانه خرید خودرو به قیمت دولتی دریافت نموده اند.

ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران آنالیز تکمیلی موضوع را در دستور کار قرار دادند و به محل شرکت در حوالی خیابان جلال آل احمد اعزام و در آنالیز های پلیسی و پایش های اطلاعاتی تعیین شد که خبر صحت دارد.

در ادامه هویت دو تن از اعضای اصلی این شرکت شناسایی شد و با هماهنگی های قضائی دوازدهم مهر ماه اکیپی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و پیروز شدند هر دو متهم اصلی پرونده را دستگیر و تعداد زیادی تجهیزات و سربرگ های دولتی جعلی کشف نمایند.

در این رابطه تا به امروز سه تن از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده ر ا 30 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند و شرکت جعلی با دستور قضائی پلمب شد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2400

به "شناسایی شرکت قلّابی خرید و فروش ماشین ؛ با دستور قضائی پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی شرکت قلّابی خرید و فروش ماشین ؛ با دستور قضائی پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید