مقام سابق پنتاگون: کشورها بیم دارند اگر به ایران کمک کنند، تحریم شوند

به گزارش یزد بلاگ، مارا کارلین، مقام سابق وزارت دفاع آمریکا که اکنون در بخش مطالعات پیشرفته بین الملل دانشگاه جان هاپکینز حضور دارد، شرح داد که به رغم تاکید وزیر خارجه آمریکا مبنی بر معافیت کالاهای بشردوستانه از تحریم های این کشور علیه ایران، بسکمک از کشورها از کمک کردن به ایران بیم دارند.

مقام سابق پنتاگون: کشورها بیم دارند اگر به ایران کمک کنند، تحریم شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وبگاه آمریکایی ان پی آر در گزارشی در خصوص تحریم های آمریکا علیه ایران در بحبوحه شیوع کرونا، به نقل از یک مقام سابق پنتاگون شرح داد که کشورها به خاطر تحریم های آمریکا از ارائه کمک به ایران در راستای مبارزه با کرونا بیم دارند.

مارا کارلین، مقام سابق وزارت دفاع آمریکا که اکنون در بخش مطالعات پیشرفته بین الملل دانشگاه جان هاپکینز حضور دارد، در گفت وگو با ان پی آر شرح داد که به رغم تاکید وزیر خارجه آمریکا مبنی بر معافیت کالاهای بشردوستانه از تحریم های این کشور علیه ایران، بسکمک از کشورها از کمک کردن به ایران بیم دارند.

به گفته او، آنها می ترسند که با تحریم های دولت ترامپ روبرو شده و دسترسی آنها به سیستم مالی آمریکا قطع شود.

با وجود آنکه بسکمک در جامعه بین المللی و حتی در خود آمریکا بر لزم لغو تحریم های ایران برای مقابله با کرونا تاکید دارند، وزارت خزانه داری آمریکا پنج شنبه شب بار دیگر تحریم هایی جدید علیه 20 شخص و نهاد مرتبط با ایران وضع کرد.

این در حالی بود که صبح پنج شنبه به وقت تهران دو روزنامه مطرح آمریکایی نیویورک تایمز و واشنگتن پست در سرمقاله هایی که همزمان منتشر شد بر لزوم رفع تحریم های ایران برای مقابله با ایران تاکید کرده بودند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 832

به "مقام سابق پنتاگون: کشورها بیم دارند اگر به ایران کمک کنند، تحریم شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سابق پنتاگون: کشورها بیم دارند اگر به ایران کمک کنند، تحریم شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید