میلیچ آماده تر از نادری، مدافع تازه وارد آبی ها جای کار دارد

به گزارش یزد بلاگ، محمد نادری با توجه به مدتی که از تمرینات دور بوده است و در حال حاضر مشکوک به ویروس کرونا است و آمادگی لازم برای حضور در میادین را ندارد.

میلیچ آماده تر از نادری، مدافع تازه وارد آبی ها جای کار دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان به مدت دو روز تمرینات خود را تعطیل کرد و از امروز (چهارشنبه) تمرینات آبی پوشان دوباره از سر گرفته شد تا شاگردان محمود فکری روز جمعه 30 آبان خود را مقابل فولاد خوزستان آماده کنند.

یکی از پست هایی که در استقلال مورد بحث قرار گرفته است و مشخص نیست کدام بازیکن اولویت اول این منطقه خواهند بود، پست دفاع چپ استقلال است که میلیچ و نادری از گزینه های اصلی حضور در این جایگاه هستند.

محمد نادری پس از کش و قوس های فراوان و مشکلاتی که در خصوص رضایت نامه او از باشگاه بلژیکی به وجود آمده بود، از تیم پرسپولیس به استقلال آمد. از طرفی دیگر هرویه میلیچ بازیکن کروات تیم استقلال پیش از حضور دوباره خود در تهران برآورد های مختلفی در خصوص ماندن یا رفتن او مطرح شد اما این بازیکن در نهایت پس از دریافت مطالبات خود در جمع آبی پوشان باقی ماند.

در حال حاضر سوالی که در ذهن ایجاد می شود، این است که محمود فکری برای انتخاب میلیچ یا نادری کدام بازیکن را در اولویت قرار می دهد. تا اینجای کار و طبق شواهد موجود میلیچ آمادگی بیشتری به نسبت محمد نادری دارد. میلیچ قبل از حضورش در تهران در شهر خود تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کرد و منتظر باشگاه استقلال برای مشخص کردن تکلیف این بازیکن بود. در مقابل محمد نادری پس از پایان فصل خود در تیم پرسپولیس دیگر در جمع سرخ پوشان پایتخت حضور نداشت و تمرینی با این تیم انجام نداد تا اینکه به استقلال پیوست.

با پیش رفتن تمرینات استقلال، هرویه میلیچ روز به روز آمادگی بیشتری کسب می کند اما نادری دوباره به علت مشکوک بودن به ویروس کرونا، در تمرینات آبی پوشان حضور ندارد و مشخص نیست که این بازیکن چه زمانی می تواند به جمع شاگردان محمود فکری بازشود.

با وجود این اتفاقات، میلیج برای محمود فکری از اولویت بیشتری از نادری برخوردار است و میلیچ در بازی های آینده در ترکیب استقلال جای خواهد داشت و باید دید نادری چه زمانی می تواند آمادگی خود را به دست می آورد و رقابت خود را با میلیچ آغاز کند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2688

به "میلیچ آماده تر از نادری، مدافع تازه وارد آبی ها جای کار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ آماده تر از نادری، مدافع تازه وارد آبی ها جای کار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید