نکات آماری از حریف امروز استقلال، خطرناکترین دقایق سپاهان

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان امروز و در چارچوب هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان استقلال است و این فرصت را دارد تا در صورت پیروزی در این بازی خانگی، برای اولین بار در این فصل به صدر جدول رده بندی صعود کند. شاگردان نوید کیا هرچقدر در خط دفاعی آسیب پذیر هستند، در خط حمله خطرناک بوده و به لطف داشتن بهترین عملکرد در فاز دفاعی امروز در رده دوم جدول قرار دارند.

نکات آماری از حریف امروز استقلال، خطرناکترین دقایق سپاهان

تنها ملاقات بدون گل و ارزشمندترین بازیکن

سپاهان با 23 گل زده دارای بهترین خط حمله است و با گلزنی در 13 بازی، در بیشترین تعداد بازی گلزنی نموده است. تنها تیمی که مقابل سپاهان در این فصل دروازه اش باز نشده، پرسپولیس است که این اتفاق هم در استادیوم آزادی افتاده تا سپاهان در تمام ملاقاتهای خانگی اش گلزنی نموده باشد.

سجاد شهباززاده با 11 گل بهترین گلزن؛ و با 2 پاس گل، دریافت 2 پنالتی و تاثیرگذاری روی 15 گل، ارزشمندترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی بوده است.

پر گل و کم گلترین دقایق بازی سپاهان

از مجموع 23 گلی که ذوب آهن به ثمر رسانده است، 13 گل در شرایط میهمانی و 10 گل در شرایط میزبانی بوده است. زودهنگام ترین و دیرهنگام ترین گل آنها در یک بازی و در آخرین بازی این تیم به ثمر رسیده است. سپاهان مقابل ذوب آهن در دقایق 2 و 94 گلزنی کرد تا این 2 گل، زودهنگام و دیرهنگام ترین گل های این تیم باشد.

شاگردان نوید کیا 12 بار در نیمه اول و 11 بار در نیمه دوم ملاقاتهای خود گلزنی نموده اند. آنها در 15 دقیقه های پایانی هر نیمه خطرناک تر از سایر دقایق بازی هستند به نوعی که 13 گل از 23 گل خود را در 15 دقیقه پایانی هر نیمه زده اند. خطرناک ترین 15 دقیقه سپاهان نیز با 7 گل به 15 دقیقه پایانی بازی های این تیم تعلق دارد که این نشان می دهد هرچه به پایان بازی نزدیک شوند، شانس گلزنی آنها بیشتر می گردد.

کم خطرترین دقایق بازی های سپاهان نیز در 15 دقایق ابتدایی هر نیمه است که آنها کلاً در این دو مقطع 15 دقیقه ای، 5 بار پیروز به گلزنی شده اند.

4 کلین شیت در 14 بازی

سپاهان در 14 بازی گذشته که به میدان رفته در 10 بازی دروازه اش باز شده و 4 بار نیز سنگربان این تیم پیروز به ثبت کلین شیت شده است که دو کلین شیت در شرایط میزبان مقابل آلومینیوم اراک و نساجی ثبت شده و دو کلین شیت نیز در شرایط میهمان مقابل تراکتور و پرسپولیس به دست آمده است.

شکستهای مشابه در بازی های پر گل

آنها در 4 بازی 3 گل دریافت نموده اند که در 3 بازی از این 4 بازی با نتیجه 3 بر یک شکست خورده و در یک ملاقات دیگر مقابل حریف خود (ماشین سازی) با نتیجه 3 - 3 متوقف شده اند. زرد پوشان اصفهانی تا به امروز در هیچیک از ملاقاتهایی که برگزار نموده اند در بازه زمانی 15 دقیقه سوم نیمه اول (دقایق 31 تا 45) دروازه شان باز نشده است؛ و در کل نیمه های اول 5 بار گل خورده اند.

پر خطرترین دقایق روی دروازه سپاهان

سپاهانی ها بر اساس آماری که از آنها ثبت شده است، هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک شده اند دروازه شان بیشتر با خطر باز شدن روبرو بوده تا جایی که در نیم ساعت های پایانی بازی جمعاً 10 بار گل خورده اند.

در بازی هایی که تیم فوتبال سپاهان یک طرف آن بوده جمعاً 41 گل رد و بدل شده تا این بازی ها با معدل 2/9 گل به ازای هر بازی، پرگل ترین بازی های لیگ باشد. همچنین تنها یکی از ملاقاتهای این تیم بدون گل به پایان رسیده است که آن هم ملاقاتی مربوط به هفتم برابر پرسپولیس بود.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3372

به "نکات آماری از حریف امروز استقلال، خطرناکترین دقایق سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات آماری از حریف امروز استقلال، خطرناکترین دقایق سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید