همکاری خودرویی ایران و روسیه منتفی شد؟

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران : مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت آخرین شرایط مذاکرات خودرویی ایران و روسیه را تشریح کرد.

همکاری خودرویی ایران و روسیه منتفی شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، میرهادی سیدی اضافه کرد:در مذاکراتی که با هیات اوراسیا داشتیم مقرر شد، موضوع همکاری های خودرویی در مذاکرات خودروسازان دو طرف آنالیز گردد و از مذاکرات رسمی خارج گردد.

مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ادامه داد:خودروسازان ایرانی و روسی نشست هایی را در این باره برگزار کردند، اما مذاکرات در سطح همین نشست ها باقی ماند و پیشرفت محسوسی در نشست های دو طرف حاصل نشد.

وی در این باره که خبرگزاری ها ، پایگاه ها و کانال های خبری هفته گذشته به نقل از وی خبر از شروع همکاری های خودرویی ایران و روسیه داده بودند گفت: هیچ پیشرفت عملی در مذاکرات برای شروع همکاری های خودرویی دو طرف حاصل نشده و موارد مطرح شده ناشی از برداشت نادرست خبرنگار و پایگاه خبری مربوط از صحبت های اینجانب در سال گذشته بوده که هفته گذشته دوباره بازنشر شده است.

لازم به ذکر است هفته گذشته بعضی خبرگزاری ها ، کانال ها و پایگاه های خبری به نقل از سیدی از شروع همکاری های خودرویی ایران و وروسیه خبر داده بودند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2176

به "همکاری خودرویی ایران و روسیه منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری خودرویی ایران و روسیه منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید