واکنش رییس مجلس ونزوئلا به ورود نفتکش ایران به این کشور

به گزارش یزد بلاگ، رییس مجلس ملی موسس ونزوئلا که پس از نیکولاس مادورو قدرتمندترین مرد این کشور محسوب می گردد، به دنبال ورود نخستین محموله سوخت ایران به سواحل شمالی کشورش گفت: تهران و کاراکاس در جهت عزت گام برداشته اند.

واکنش رییس مجلس ونزوئلا به ورود نفتکش ایران به این کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دیوسدادو کابلونایب رییس حزب سوسیالیست ونزوئلا بر اهمیت اقدام های صورت گرفته در چارچوب وحدت میان ملل ونزوئلا و ایران با حرکت پنج کشتی حامل سوخت از ملت پارس به سوی قلمرو کشورش تاکید نمود.

کابلو در پیامی توییتری به مناسبت ورود نخستین نفتکش ایران به سواحل ونزوئلا نوشت: دو ملت مورد حمله امپریالیسم، تصمیم گرفتند که گامی برای دنیا ممکن و عزت بردارند.

رییس مجلس ملی موسس ونزوئلا نوشت: مخالفان نوکرامپریالیسم از دید ساده خود تنها تانکرهای نفتی را مشاهده می نمایند، آن ها قادر به دیدن دامنه این کوشش نیستند، ما پیروز خواهیم شد.

مرکز ردیابی تانکر ترکز (TankerTrackers) در پیامی توئیتری نوشت: نفتکش ایرانی فورچون که در اواسط ماه مارس (اسفند- فروردین) در بندر شهید رجایی با 43 میلیون لیتر بنزین بارگیری شده بود،اکنون در اسکله 2 در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا واقع در غرب پایتخت کاراکاس لنگر انداخت.

310 310

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1337

به "واکنش رییس مجلس ونزوئلا به ورود نفتکش ایران به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رییس مجلس ونزوئلا به ورود نفتکش ایران به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید