ولوز 0 - 2 آرسنال؛ هوا کمی آفتابی شد!

به گزارش یزد بلاگ، آرسنال پیروز شد در دیدار مقابل ولورهمپتون با نتیجه 0-2 پیروز شود.

ولوز 0 - 2 آرسنال؛ هوا کمی آفتابی شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از دو شکست متوالی مقابل سیتی و برایتون، حالا شرایط برای آرسنال و میکل آرتتا کمی بهبود یافته و آنها با پیروزی 0-2 مقابل ولوز به دومین رجحان متوالی در هفته های اخیر دست یافتند.

ولورهمپتون در همان دقیق یک بازی و روی همکاری ترائوره و خیمنز می توانست به گل اول دست یابد، اما مارتینز با خروجی مناسب دروازه تیمش را نجات داد. دقایقی بعد این بار ترائوره با حرکتی انفرادی و گذر از سد مدافعان آرسنال صاحب موقعیت شد، اما ضربه محکم او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه 26 این بار آرسنال می توانست با ضربه پیر آمریک اوبامیانگ از درون محوطه به گل دست یابد، اما روی پاتریشیو پیروز به مهار این ضربه شد.

در دقیقه 31 و روی ارسال ترائوره، دندونکر تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال نیز پیش رفت، اما ضربه سر او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد.

دقایقی بعد انکتیاه می توانست گل اول آرسنال را وارد دروازه ولورهمپتون کند، اما ضربه او از درون محوطه با بدشانی به دیرک دروازه این تیم برخورد کرد.

اما در دقیقه 43 آرسنال به گل رسید. ارسال تیرنی به درون محوطه بعد از برخورد به بازیکنان ولوز تغییر جهت داده و مقابل باکایو ساکو قرار گرفت تا او با یک ضربه والی دیدنی به گوشه دروازه زننده گل اول لقب گیرد و نیمه نخست با رجحان 0-1 آرسنال به اتمام برسد.

در همان اوایل نیمه دوم ولورهمپتون فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه سر خیمنز با اختلاف کمی از کنار دروازه آرسنال خارج شد.

در دقیقه 62 و روی پاس جوتا، ترائوره وارد محوطه شد و در موقعیتی تک به تک صاحب بهترین بخت برای زدن گل تساوی تیمش شد، اما چیپ این بازیکن راهی به دروازه نیافت و بهترین فرصت ولوز از دست رفت.

دقایقی بعد و روی پاس نوس به مویتینیو این بازیکن اقدام به ضربه زدن در موقعیت مناسبی کرد، اما حضور به موقع مدافعان آرسنال دروازه شان را نجات داد.

اما در دقیقه 87 آرسنال به گل دوم رسید. روی ارسال ویلوک از سمت راست، لاکازت مدافع ولوز را جا گذاشت و با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه 90 ویلوک تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت، اما ضربه او را نوس از روی خط بیرون کشید تا در نهایت آرسنال با همان دو گل ولورهمپتون را مغلوب کند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1633

به "ولوز 0 - 2 آرسنال؛ هوا کمی آفتابی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولوز 0 - 2 آرسنال؛ هوا کمی آفتابی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید