پهلوان: در یک بازی 6 امتیازی پیروز شدیم، لیگ را با رتبه ای خوب به انتها می رسانیم

به گزارش یزد بلاگ، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما برابر شاهین بوشهر شش امتیازی بود و خوشحالم که این بازی مهم را با برد پشت سر گذاشتیم.

پهلوان: در یک بازی 6 امتیازی پیروز شدیم، لیگ را با رتبه ای خوب به انتها می رسانیم

احسان پهلوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر شاهین گفت: ما یک بازی شش امتیازی را بردیم و از این بابت خیلی خوشحالم. با توجه به شرایط جدول و باخت در بازی قبلی، احتیاج مبرمی به برد داشتیم و با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را گرفتیم. ما پنج گل زدیم و می توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم، ضمناً این را هم بگویم که در چند بازی از جمله ملاقات با استقلال و سپاهان بابت داوری اذیت شدیم، در غیر این صورت می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم.

وی در واکنش به انتقادهای اجرا شده از لوکا بوناچیچ بابت ایجاد تغییرات متعدد در ترکیب ذوب آهن و جابه جایی پُست بازیکنان تأکید کرد: به هرحال ایشان به تازگی راهنمایی تیم را بر عهده گرفته است و می خواهد با شناخت از توانایی بازیکنان بهترین ترکیب موردنظرش را بچیند. به عنوان مثال من در بازی قبلی هافبک راست بودم، ولی در این بازی با تشخیص بوناچیچ به عنوان مهاجم بازی کردم.

پهلوان در پاسخ به این پرسش که بازی در خط حمله سخت نبود؟، توضیح داد: من اولین بار زمان مربیگری فرهاد کاظمی در خط حمله بازی کردم و این مربی به عنوان مهاجم از من استفاده کرد. اعتقادم این است که یک فوتبالیست حرفه ای باید بتواند در هر پستی که قرار می گیرد خواسته سرمربی را اجرا کند. خدا را شکر که در این بازی گل هم زدم و امیدوارم در بازی های بعدی بیشتر از این تأثیرگذار باشم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن درباره فصل پر فراز و نشیب این تیم نیز گفت: تیم ما همواره برای قهرمانی یا کسب سهمیه می جنگید و در جام حذفی هم سه چهار بار قهرمان شدیم. متأسفانه سال جاری شرایط خوب جلو نرفت و بعضی مسائل و بی نظمی ها باعث شد تا نتایج خوبی نگیریم. البته ذوب آهن همواره ذوب آهن است و صندلی خوب خودش را در بین مردم حفظ نموده است. ما کوشش می کنیم در بازی های بعدی نتایج خوبی بگیریم و لیگ را با کسب رتبه خوبی به خاتمه برسانیم.

پهلوان در خصوص عملکرد خودش در این فصل خاطر نشان کرد: یکسری مسائل از قبل وجود داشت که روی عملکردم تأثیر گذاشت. نمی توانم از عملکردم به صورت کامل راضی باشم و کوشش می کنم تا به زودی در بهترین شرایط ممکن که مدنظر خودم هست، قرار بگیرم.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1694

به "پهلوان: در یک بازی 6 امتیازی پیروز شدیم، لیگ را با رتبه ای خوب به انتها می رسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهلوان: در یک بازی 6 امتیازی پیروز شدیم، لیگ را با رتبه ای خوب به انتها می رسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید