چهارشنبه سرنوشت ساز برای استقلال، زمزمه تغییرات به گوش می رسد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا هم ناکام ماند و با پذیرفتن شکست 2 بر یک مقابل پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی از گردونه این مسابقات حذف شد.

چهارشنبه سرنوشت ساز برای استقلال، زمزمه تغییرات به گوش می رسد

به فاصله چند روز پس از این ناکامی احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه تفصیلی با رسانه این باشگاه اقدام به افشاگری در خصوص شب زنده داری و قلیان کشی بازیکنان تیم خودش کرد تا شرایط جدیدی برای آبی پوشان رقم بخورد.

از سوی دیگر شفاف سازی وی در خصوص فرایند مذاکره با وکیل سرمربی ایتالیایی برای بازگرداندن وی با واکنش تند آندره استراماچونی همراه شد تا شرایط برای باشگاه استقلال و سعادتمند پیچیده تر از قبل گردد.

در پیش بودن فصل جدید رقابت های لیگ برتر و معین تکلیف کادر فنی و بازیکنان شرایط را برای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال سخت نموده و باید هر چه سریع تر شرایط تیم آبی پایتخت سروسامان بگیرد تا این تیم بتواند با بهترین شرایط خود را برای آینده آماده کند.

اعضای هیات مدیره که طی روزهای گذشته عنوان شده بود با مدیرعامل اختلاف نظرهایی دارند در اندیشه سروسامان دادن به شرایط باشگاه هستند. به همین منظور قصد دارند جلسه ای را روز چهارشنبه برگزار و طی آن تصمیمات مهمی را اتخاذ نمایند.

پس از اتفاقات روزهای اخیر صحبت هایی در خصوص احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه مطرح شده بود اما سعادتمند در تازه ترین گفتگویش تاکید نمود اهل استعفا نیست و به کارش ادامه خواهد داد. با این حال باید دید آیا اعضای هیات مدیره هم با سعادتمند هم نظر و همسو هستند یا تصمیم دیگری خواهند گرفت.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2299

به "چهارشنبه سرنوشت ساز برای استقلال، زمزمه تغییرات به گوش می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه سرنوشت ساز برای استقلال، زمزمه تغییرات به گوش می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید