کارخانه: باشگاه ها بچه سرراهی فدراسیون والیبال هستند، شکست تیم ملی در المپیک، شکست همه ما است

به گزارش یزد بلاگ، در گذشته پورحسن، رئیس سابق سازمان لیگ گفت به تیم قهرمان پول می دهیم که این اتفاق هم رخ نداد. متاسفانه تمام نگاه و انرژی فدراسیون صرف تیم های ملی می گردد. من هم افتخار می کنم که تیم ملی پیروز باشد، اما در این بین نباید باشگاه ها فراموش شوند. نگرانی و دغدغه بازیکنان تیم ملی را باشگاه ها رفع می نمایند، چون فدراسیون پولی به آنها نمی دهد.

کارخانه: باشگاه ها بچه سرراهی فدراسیون والیبال هستند، شکست تیم ملی در المپیک، شکست همه ما است

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: نگاه فدراسیون به باشگاه ها همچون نگاه به بچه سرراهی است.

به گزارش فارس، مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز برگزار گردید. در این مراسم مصطفی کارخانه گفت: در ادوار گذشته ایراداتی در برگزاری مسابقات وجود داشت و اعتقاد دارم که فدراسیون سمبل کاری می نماید. هر تیم حدود 10 میلیارد هزینه می نماید که در این بین 150 میلیون تومان ورودی لیگ و 10 درصد بازیکن وکادر فنی هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید از لیگ های معتبر همچون پلاس لیگا و سری آ الگو بگیریم، اظهار داشت: مسابقات ما حتی یک لوگوی اختصاصی و خوب ندارد. در ادوار گذشته یک کاپ قهرمانی به ما داده شد که چند ساعت بعد پایه اش کنده شد! بهتر است مسئولان جامی به تیم قهرمان بدهند که ماندگار و خوب باشد.

سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: در گذشته پورحسن، رئیس سابق سازمان لیگ گفت به تیم قهرمان پول می دهیم که این اتفاق هم رخ نداد. متاسفانه تمام نگاه و انرژی فدراسیون صرف تیم های ملی می گردد. من هم افتخار می کنم که تیم ملی پیروز باشد، اما در این بین نباید باشگاه ها فراموش شوند. نگرانی و دغدغه بازیکنان تیم ملی را باشگاه ها رفع می نمایند، چون فدراسیون پولی به آنها نمی دهد.

کارخانه عنوان نمود: انتظار بالاتری از فدراسیون دارم و معتقدم که باشگاه ها باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. سال جاری بخاطر کرونا همه تیم ها تحت فشار هستند. هر سال در جلسه قرعه کشی حرف از قانون می زنیم، اما در جریان مسابقات اتفاقات برعکس رخ می دهد. فکر می کنم نظر همه این باشد که بحث استفاده از ویدئوچک جدی گرفته گردد. فدراسیون باید به حساسیت ها توجه داشته باشد.

وی گفت: ملی پوشان ما سرمایه های اصلی ما هستند؛ گاهی در بعضی شهرها بدترین توهین ها به آنها صورت می گیرد. اعتقاد دارم که با جریمه 5 میلیون و 10 میلیون تومانی اتفاقی رخ نمی دهد؛ پیشنهاد می کنم سال جاری قانونی با جریمه بیشتر اتخاذ گردد و در گام اول باید تماشاگران را محروم کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا با بیان اینکه فدراسیون والیبال باید گروهی را انتخاب کند که مسابقات را رصد نموده و ایرادات را بنویسد، گفت: باشگاه ها مثل بچه سرراهی هستند، در حالی که باید همچون تیم های ملی به چشم فرزندانِ فدراسیون به آنها نگاه گردد. من انتظار داشتم داورزنی به عنوان پدر خانواده، دبیر و نایب رئیس فدراسیون به باشگاه ها احترام می گذاشتند و در این جلسه حاضر می شدند. دلم می خواهد رئیس فدراسیون بعضی از مسابقات را از نزدیک تماشا کند. مواردی بوده که هیچ مسئولی از فدراسیون در سالن حضور پیدا ننموده بود.

کارخانه اظهار داشت: در بحث داوری شرایط اقتصادی مساعد نیست؛ هر بازی 300 هزار تومان به داوران می دهند. خواهش می کنم درصدی که از باشگاه ها گرفته می گردد در اختیار داوران قرار بگیرد. به هر حال برگزاری خوب لیگ به تیم ملی یاری می نماید. ما در سال المپیک قرار داریم و اگر تیم ملی در المپیک شکست بخورد یعنی همه ما شکست خورده ایم. پیش بینی من این است که مسابقات سال جاری بسیار فشرده و نزدیک خواهد بود.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1907

به "کارخانه: باشگاه ها بچه سرراهی فدراسیون والیبال هستند، شکست تیم ملی در المپیک، شکست همه ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: باشگاه ها بچه سرراهی فدراسیون والیبال هستند، شکست تیم ملی در المپیک، شکست همه ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید