کسب رتبه دوم کشوری روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

به گزارش یزد بلاگ، مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم کشوری این سازمان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی اطلاع داد.

کسب رتبه دوم کشوری روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

به گزارش خبرنگاران از سمنان، مجید محقق با اعلام این خبر گفت: طی ارزیابی های انجام شده در خرداد ماه امسال ، این سازمان در بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی ، حائز کسب رتبه عالی بین 31 استان کشور شد.

وی گفت: در این ارزیابی که بر اساس 30 شاخص برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت انجام شد ، استان سمنان با کسب امتیاز 95 از 100 ، در بین 31 استان در رتبه دوم نهاده شد و استانهای چهارمحال و بختیاری و یزد بصورت مشترک در رتبه اول نهاده شدند.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان توضیح داد: از مهمترین شاخص های این ارزیابی ، باز نشر محتوای مرتبط با وزارتخانه در شبکه های اجتماعی و پیغام رسان های پر مخاطب ، تهیه و تدوین اخبار و محتوای مناسب جهت پرتال استان ها ، انعکاس اخبار مرتبط با سازمان در رسانه های مکتوب و الکترونیک ، باز نشر اخبار سازمان در صدا و سیمای مرکز استان ، بازنشر اخبار سازمان در شبکه های اجتماعی و فراوری و ارسال خبر برای درج در شاتا می باشد.

مجید محقق افزود: در این ارزیابی بعلاوه استانها بر اساس ظرفیت و توانمندی ها به سه سطح تقسیم بندی شدند که استان سمنان با کسب بالاترین امتیاز پس از استان یزد حائز رتبه دوم در بین استانهای سطح دوم شده است.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4236

به "کسب رتبه دوم کشوری روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه دوم کشوری روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید