گردشگری مجازی راهی برای بازدید از آثار تاریخی دشت ورامین

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/تهران رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان قرچک گفت: امید است مردم در حوزه گردشگری مجازی بیشتر بناهای تاریخی و آثار حوزه گردشگری را به وسیله رسانه ها و فضای مجازی بشناسند.

گردشگری مجازی راهی برای بازدید از آثار تاریخی دشت ورامین

مریم خدابنده عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: گردشگری مجازی راهی برای بازدید از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان های دشت ورامین در ایام خانه نشینی ناشی از کرونا است.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در تردد و همچنین کاهش سفرهای نوروزی در این روزهای قرنطینه خانگی مردم، ضرورت پدیده ای به نام گردشگری مجازی را بیش از پیش مطرح ساخته است؛ گردشگری که این روزها در شناساندن ظرفیت های شهرستان قرچک و ایران اسلامی بسیار کارآمد است.

رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان قرچک یادآور شد: لیست عناوین بناها، توضیحات مربوط به هر بنا و منطقه و توضیحات صوتی و متنی از قابلیت های مهم این طرح گردشگری مجازی است که به صورت صوتی و تصویری در فضای مجازی و رسانه ها پخش می گردد.

خدابنده در سرانجام سخنان خود اظهار کرد: به هر روی دشت ورامین ، دارای ظرفیت های عظیمی در راستای گردشگری است که در این شرایط شیوع ویروس کرونا امید است مردم در حوزه گردشگری مجازی بیشتر بناهای تاریخی و آثار حوزه گردشگری را به وسیله رسانه ها و فضای مجازی بشناسند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 768

به "گردشگری مجازی راهی برای بازدید از آثار تاریخی دشت ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مجازی راهی برای بازدید از آثار تاریخی دشت ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید