خبرنگاران تلاش مدیران استان همدان برای مانع زدایی از بخش تولید جهادی است

به گزارش یزد بلاگ، همدان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی بررسی مسائل واحدهای تولیدی و طرحهای سرمایه گذاری گفت: مدیران استان جهادی و دلسوزانه برای پشتیبانی و مانع زدایی از بخش تولید تلاش می کنند.

خبرنگاران تلاش مدیران استان همدان برای مانع زدایی از بخش تولید جهادی است

به گزارش خبرنگاران، ظاهر پورمجاهد روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: تولیدکنندگان، مجریان طرحهای سرمایه گذاری و صاحبان صنایع چنانچه در فرآیند فعالیت دچار مسائلی شدند می توانند با این مرکز ارتباط گرفته و مسائل خود را مطرح کند.

وی اضافه کرد: کارشناسانی از بانکهای استان و دستگاه های اجرایی در مرکز بررسی مسائل واحدهای تولیدی حضور دارند و مسائل و مسائل متقاضیان را به طور کارشناسی بررسی و تا رسیدن به نتیجه پیگیر خواهند بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق سامانه tashil.stsm.ir و شماره تماس 31448888 مسائل خود را به اطلاع کارشناسان برسانند.

به گفته او استان همدان در زمینه سرمایه گذاری رشد چشمگیری داشته و با وجود مسائل فراوان ناشی از تحریم بخش خصوصی توانسته در این عرصه ورود موفقی داشته باشد که قابل تقدیر است.

پورمجاهد از شرکت شهرک های صنعتی و بانکها خواست واحدهای تازه تاسیس را یاری کرده و شرایط را برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش تا رسیدن به مرحله تولید آسان سازی کنند.

وی با اشاره به صدور افزون بر 1300 جواز تاسیس در سال گذشته در بخش صنعت گفت: این مهم حاکی از رشد فزاینده سرمایه گذاری در استان است اما باید این واحدها را پشتیبانی و حمایت کرد تا به مرحله بهره برداری برسند.

سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید 272 مصوبه برای گره گشایی از واحدهای تولیدی و صنعتی صادر کرد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3934

به "خبرنگاران تلاش مدیران استان همدان برای مانع زدایی از بخش تولید جهادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تلاش مدیران استان همدان برای مانع زدایی از بخش تولید جهادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید