لائوتارو: پیروزی بر شاختار از آن شب هایی بود که خوابش را می دیدیم، برای انجام کارهای عظیم آماده ایم

به گزارش یزد بلاگ، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر بابت گلزنی اش مقابل شاختار دونتسک و صعود به ملاقات فینال لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

لائوتارو: پیروزی بر شاختار از آن شب هایی بود که خوابش را می دیدیم، برای انجام کارهای عظیم آماده ایم

به گزارش خبرنگاران، لائوتارو مارتینس که در فزونی 5 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) اینتر مقابل شاختار دونتسک اوکراین، با به ثمر رساندن دو گل به تیم تحت راهنمایی کونته برای رسیدن به ملاقات فینال لیگ اروپا یاری کرد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: شب فوق العاده ای بود، از آن شب هایی که خوابش را می دیدیم.

وی اضافه نمود: خیلی وقت بود که اینقدر خوب بازی نکرده بودم و در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ثابت کردیم که اینتر برای انجام کارهای عظیم آماده است. ما آماده بازی فینال هستیم. گل هایی که در این بازی زدم به من اعتماد به نفس بالایی داد، چون مدتی در سطح معمول بازی خودم نبودم اما این تجربه به من یاری می نماید تا رشد کنم.

مهاجم آرژانتینی اینتر توضیح داد: بابت روش بازی تیم و شخصیتی که اینتر از خود نشان می دهد، خیلی خوشحالم. ما بازی به بازی بهتر می شویم و از عملکرد انفرادی خودم هم راضی هستم. از آنجایی که فرزند اولم به زودی به جهان خواهد آمد، این گل ها را به همسر و خانواده ام تقدیم می کنم.

لائوتارو در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: باید به قدرتمندتر شدن مان ادامه دهیم و پختگی خود را با بازیکنان جوان و بازیکنان باتجربه ای همچون سمیر هندانوویچ، دانیلو دی آمبرزیو و دیه گو گودین نشان دهیم. آنها راه را به ما نشان می دهند و ما باید از آنها پیروی کنیم.

مارتینس همچنین درباره رویارویی با سویا اعلام نمود: سویا تیم بسیار قدرتمندی است، ما سعی خواهیم کرد در چند روز آینده پس از استراحت کردن، خودمان را برای این بازی خاصی که خوابش را می دیدیم، آماده کنیم. امیدوارم در ملاقات فینال هم همه چیز به خوبی پیش برود و اینتر جام را با خود به خانه ببرد.

اینتر اولین تیم ایتالیایی در 21 سال گذشته است که به ملاقات فینال لیگ اروپا، جام یوفا می رسد. آنها از ساعت 23:30 روز آدینه 31 شهریور، در ملاقات فینال لیگ اروپا در استادیوم رِین اِنرجی واقع در شهر کلن آلمان به مصاف سویا می فرایند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2001

به "لائوتارو: پیروزی بر شاختار از آن شب هایی بود که خوابش را می دیدیم، برای انجام کارهای عظیم آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لائوتارو: پیروزی بر شاختار از آن شب هایی بود که خوابش را می دیدیم، برای انجام کارهای عظیم آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید