مدیرعامل متروی تهران: در نوروز بی وقفه کار می کنیم؛ حتی روز سیزده بدر

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه متروی تهران و حومه در ایام نوروز همانند روزهای تعطیل به شهروندان و مسافران خدمات رسانی دارد گفت، ایستگاه های متروی تهران و حومه حتی لحظه تحویل سال هم فعال بود.

مدیرعامل متروی تهران: در نوروز بی وقفه کار می کنیم؛ حتی روز سیزده بدر

به گزارش شرکت بهره برداری متروی تهران، فرنوش نوبخت اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز همکارانم در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همانند سال های گذشته تعطیلی نخواهند داشت و طبق زمانبندی روزهای تعطیل سعی شده تا خدمات رسانی مناسبی به شهروندان و مسافران در این ایام داشته باشیم.

وی توضیح داد : با توجه به اینکه سال جاری نیز همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش بینی می گردد در نوروز شهروندان تهرانی کمتر از مترو استفاده نمایند اما کوشش نموده ایم که خدمات رسانی مناسبی را در خطوط هفتگانه مترو ارائه دهیم.

نوبخت با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی کردن ایستگاه ها و قطارهای متروی تهران در ایام نوروز نیز به صورت کامل انجام می گردد اظهار کرد: شستشوی قطارها نیز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس در تعطیلات نوروز هم انجام می گردد.

وی با تاکید بر اینکه پرسنل پر کوشش شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همانند کادر درمان نزدیک به 400 روز است در کنار مردم به شهروندان خدمات رسانی می نماید خاطر نشان کرد: با وجود مسائل مالی، کمبودها و تحریم ها تمامی توان خود را در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان به کار گرفتیم و بدون هیچ وقف و تعطیلی خدمات رسانی کردیم.

نوبخت با اشاره به اینکه پایتخت به دلیل شیوع ویروس کرونا دومین نوروز پر تردد خود را تجربه می نماید توضیح داد: برای جا به جایی مسافران به هر تعداد، آمادگی داریم و بر اساس اعلام ستادملی مقابله با کرونا هنوز هم در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیر ضرور تاکید می گردد اما تمامی خطوط متروی تهران و حومه به شهروندان و مسافران خدمات رسانی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین در خصوص خدمات رسانی مترو در روز آدینه 13 فروردین ماه 1400(روز طبیعت) گفت: همانند روزهای تعطیل به شهروندان و مراجعه نمایندگان در این روز نیز سرویس دهی خواهیم داشت.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3759

به "مدیرعامل متروی تهران: در نوروز بی وقفه کار می کنیم؛ حتی روز سیزده بدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل متروی تهران: در نوروز بی وقفه کار می کنیم؛ حتی روز سیزده بدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید