پلمب 7 واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبرنگاران

به گزارش یزد بلاگ، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از 2072 واحد صنفی در سطح شهر تهران، گفت:در این طرح هفت واحد صنفی متخلف براساس دستور قضائی پلمب شد.

پلمب 7 واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه های ده گانه این پلیس از واحد های صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح مأموران از 2072 واحد صنفی بازدید و به 27 متصدی متخلف واحد های صنفی اخطار کتبی داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم توضیح داد: با هماهنگی های قضائی، در این طرح هفت واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شد.

این مقام انتظامی در سرانجام با بیان اینکه در این طرح به 732 نفر از کسانی که بدون ماسک در این واحد های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطر نشان کرد: پلیس همیشه در اجرای پروتکل های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد های صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند به وسیله سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3619

به "پلمب 7 واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 7 واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید