2 کشته و 9 مصدوم طی دو تصادف در محور یاسوج-شیراز

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از 2 کشته و 9 مصدوم طی دو تصادف در محور یاسوج-شیراز خبرداد.

2 کشته و 9 مصدوم طی دو تصادف در محور یاسوج-شیراز

محسن جلیل گفت: امروز چهارشنبه هشتم مرداد حوالی ساعت 18عصر، طی تماس با اورژانس 115، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی پژوی 405 در محور یاسوج به شیراز ، بلافاصله نزدیکترین پایگاه اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی 7 مصدوم برجای گذاشت، اظهارکرد: سه نفر از مصدومین در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و چهار نفر از مصدومین پس از انجام مراقبت های درمانی اولیه با پایگاه اورژانس تنگ سرخ به مرکز درمانی انتقال داده شدند که حال عمومی هر چهار مصدوم مساعد گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همچنین چهارشنبه شب ساعت23 و 12 دقیقه طی تماس با اورژانس 115، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی پژو 405 و خودرو پژو پارس در منطقه کنجگان در محور یاسوج به شیراز بلافاصله پایگاه اورژانس 115 تنگ سرخ و دشتروم به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه 2 کشته و 2 مصدوم در پی داشت، اضافه کرد: هر دو نفر به علت شدت جراحات در دم جان باختند و دو نفر از مصدومین پس از انجام مراقبت های درمانی اولیه با آمبولانس پایگاه اورژانس دشتروم به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، جلیل بیان نمود: حال عمومی هر دو مصدوم مساعد گزارش شده است.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1833

به "2 کشته و 9 مصدوم طی دو تصادف در محور یاسوج-شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کشته و 9 مصدوم طی دو تصادف در محور یاسوج-شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید